Tags

, , , , , ,

camp de maci
Dragii mei,
Anul ce a trecut a fost unul cu multe initiative si multe actiuni pe care le-am indeplinit iar anul acesta vrem sa fie la fel de plin cu o nota fresh.
Am crescut, ne-am orientat  si catre alte subiecte si am participat la cateva evenimente in speranta ca ne vom putea vedea cu voi, punand mereu in valoare florile si decoratiunile hand made.
Avem multe idei care asteapta acolo intr-un serataras sa fie scoase la lumina, dar timpul nu este mereu in favoarea noastra.
Si nu va ganditi ca vom renunta la pasiuniea noastra pentru flori, nici gand, ci vom aduce noi si noi subiecte plus sectiuni noi in cadrul blogului. Cum primavara a venit, mai ploioasa decat ne-am fi dorit, e ocazia perfecta sa demaram toate proiectele planificate in gradina.
Ca atare, ne intoarcem cu si mai multe idei si provocari si va multumim ca sunteti alaturi de noi si ne urmariti.
Cu drag,
Ai vostri prieteni din Gradina Elvirei
